Engedem - nem engedem: esti beszélgetés az iskolaérettségről
Évadzáró esti beszélgetésünk következik "Pedagógiáról másképp" c. sorozatunkban!

A nagycsoportos gyermekeket nevelő családok élete hamarosan fontos mérföldkőhöz érkezik: gyermekük néhány hónapon belül iskolás lesz.

De vajon honnan tudhatjuk, hogy iskolaérett-e gyermekünk?
Mit vizsgál az iskolaérettségi vizsgálat?
Hogyan döntheti el a szülő, hogy gyermeke szociálisan megérett az iskolára?

Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket járunk körbe tapasztalt szakemberek segítségével.

A beszélgetés időpontja: 2018. december 14. péntek 17.00-19.00
A rendezvény helyszíne: Somogyi-könyvtár 1. emeleti olvasóterme, Szeged, Dóm tér 1-4.
A beszélgetés címe: Engedem - nem engedem: esti beszélgetés az iskolaérettségről

A beszélgetés résztvevői:
–  Vendégünk: Weiszhaár Beáta pedagógiai szakpszichológus, gyógypedagógus, a Csongrád Megyei Pedagógiai Szakszolgálat szegedi tagintézményének vezetője
–  Az est házigazdái: Tóthné Kovács Éva tanító és Rajné Simon Krisztina óvodapedagógus, fejlesztőpedagógus

A programot jó szívvel ajánljuk szülőknek/nagyszülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak, egyetemi oktatóknak és hallgatóknak, de természetesen minden más érdeklődőt is nagy szeretettel várunk!

A részvétel most is ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

Sok szeretettel várunk minden érdeklődőt egy újabb péntek esti közös gondolkodásra, párbeszédre, feltöltődésre!

FIGYELEM!
Regisztrációmmal előzetes hozzájárulásomat adom ahhoz, hogy az alábbiakban megadott e-mailcímemre a rendezvény szervezője, az SZTE JGYPK Mentor(h)áló Szolgáltató és Kutató Központ (6725 Szeged, Hattyas u. 10.) a későbbiekben hírleveleket küldjön. A hírlevélről - külön kérés/jelzés esetén - le lehet iratkozni.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
A résztvevő neve (minden jelentkezőt kérünk külön regisztrálni!) *
A résztvevő intézménye *
A résztvevő beosztása *
E-mail: *
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy